Politica de rambursare

1. Politica de rambursare 

Conform OUG 34/2014, aveți dreptul de a returna orice produs achiziționat online, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a produsului.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, este necesar să ne transmiteți o notificare clară prin e-mail.

2. Condiții generale pentru retur

Produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate: neutilizate, fără urme de uzură sau deteriorare, în ambalajul original, cu toate accesoriile.

Nu se acceptă produse personalizate, produse desigilate care țin de igienă personală sau cele care se pot degrada rapid.

Clientul suportă costurile de transport aferente returului.

3. Schimbul produsului în cazul defectelor de fabricație

Produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate, conform Legii nr. 449/2003 și O.G. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

Dacă produsul prezintă un defect de fabricație, aveți dreptul de a solicita:

1. Repararea produsului (dacă este posibil);

2. Înlocuirea acestuia cu un produs nou identic;

3. Sau, dacă niciuna dintre cele de mai sus nu este posibilă, restituirea contravalorii produsului.

Pentru a solicita înlocuirea unui produs defect, vă rugăm să ne contactați și să furnizați următoarele:

a) o descriere a defectului;

b) fotografii relevante (dacă este cazul);

c) dovada achiziției.

4. Rambursarea sumelor

Rambursarea sumelor achitate se face în termen de maximum 14 zile de la notificarea retragerii, dar nu înainte de primirea efectivă a produsului sau a dovezii că acesta a fost expediat.

Rambursarea se face prin transfer bancar.

Rambursarea nu include costurile de retur. 

5. Excepții de la retur

Nu pot fi returnate următoarele categorii de produse:

a) produse personalizate;

b) produse desigilate care țin de igienă sau sănătate (ex: căști in-ear, aparate cosmetice);

c) produse susceptibile de deteriorare rapidă;

d) servicii sau produse digitale după începerea executării, cu acordul consumatorului.

6. Contact și asistență

Pentru retururi, schimburi sau sesizări privind produsele achiziționate, ne puteți contacta la:

Email: suport.rinshop@gmail.com

Telefon: 0750490023

Adresa pentru retur (dacă este cazul): Str. Nicolaie Balcescu, nr. 41a, Campina, Prahova.